Pozycjonowanie – opłaty i rozliczenia

Pozycjonowanie – sposób rozliczania

W celu spełnienia oczekiwań naszych klientów oferujemy dwa modele rozliczeń pozycjonowania.

  • Pierwszy model oparty jest o rozliczenie stałe (abonamentowe) natomiast umowa jest podpisywana bezterminowo (z możliwością rezygnacji w dowolnym momencie).
  • Drugi rodzaj rozliczenia oparty jest o osiągnięte wyniki, a umowa ustalana jest na określony czas.

Naszym klientom gwarantujemy proste i jasne reguły rozliczeń pozycjonowania (SEO) i rzetelne wypełnianie zapisów umowy. Wiemy, że tylko taka relacja może zapewnić efektywną i trwałą współpracę.

Osiągnięte wyniki (rozliczenie za efekt)

Mała stawka podstawowa – gwarantująca ciągłość działań + premia naliczana dopiero po uzyskaniu ustalonych efektów.
W tym przypadku umowa na 6 lub 12 miesięcy, stawka podstawowa pozycjonowania dla Ciebie to 300 zł + premia wyliczana na podstawie miesięcznego raportu z pozycji witryny dla każdej z fraz kluczowych. Raport przesyłamy po zakończeniu każdego miesiąca. Cena dla danej frazy jest w pliku w załączniku.

Abonament

W ramach abonamentu za pozycjonowanie comiesięcznie wykonujemy ustalone działania z dziedziny optymalizacji i pozycjonowania Twojej strony internetowej. W zależności od aktualnej sytuacji i możliwości możemy je rozszerzyć o dodatkowe prace związane content marketingiem i PR, zlecając publikację treści w powiązanych tematycznie mediach internetowych oraz społecznościowych. Zakres prac jest ustalany przed ich rozpoczęciem i wymaga akceptacji przez obie strony.

Przebieg pozycjonowania witryny

Analiza i wybór słów kluczowych

Optymalizacja witryny

Działania pozycjonujące

Comiesięczne raportowanie

Szczegółowa wycena pozycjonowania (SEO) ustalana jest indywidualnie w zależności od ilości oraz stopnia trudności fraz kluczowych. Wycena SEO jest bezpłatna.
Jeżeli nie jesteś pewien czy warto pozycjonować Twoją witrynę lub masz jakiekolwiek pytania – prosimy o kontakt.

Pamiętaj, że jeśli masz jeszcze dodatkowe pomysły fraz, daj znać, dodamy je do kalkulacji, lecz wydaje mi się, że dość dobrze wyczerpaliśmy temat.

Sprawdzanie pozycji odbywa się za pomocą sprawdzarki używanej przez wiele innych firm co gwarantuje jej wiarygodność. Oczywiście wyniki możesz weryfikować sama na bieżąco 🙂