Chełm – pozycjonowanie stron

Oferta pozycjonowania dedykowana dla Chełma i powiatu chełmskiego

Od czego zacząć?

Twoja firma działa na terenie Chełma lub okolicy? Posiadasz stronę internetową? Dzięki naszym usługom możesz zwiększyć liczbę użytkowników odwiedzających Twój portal, a tym samym pomnożyć swoje zyski. Dzięki działaniom skierowanym na najbliższą Ci okolicę zdominujesz konkurencję. Znajomość i zaufanie Twojej marki poszybuje w górę!

Pozycjonowanie jest dla każdego kto ma stronę internetową i chciałby dzięki niej osiągnąć pewien cel. Koniecznym jest pamiętać, że jest to inwestycja, która ma umożliwić nam osiągnięcie pewnej korzyści, np.:

  • wzrost sprzedaży produktów
  • poprawienie wizerunku firmy
  • promocja firmy
  • promocja nowo powstałej strony
  • promocja nowych produktów
  • brandmarketing

Naszym klientom w Chełmie oferujemy kompleksową obsługę:

 

  • Audyt SEO,
  • Pełna optymalizacja Twojej strony,
  • Stabilne pozycje bez spadków,
  • Analiza Twojej konkurencji,
  • Dobór właściwych słów kluczowych,
  • Miesięczne raporty z zajmowanych pozycji,
  • Dostęp do Panelu Klienta w którym na bieżąco możesz swój wzrost.

Czy pozycjonowanie się opłaca?

Do pozycjonowania należy podchodzić jak do inwestycji w reklamę. Koniecznym jest pamiętać, że w porównaniu do innych nośników reklamowych (np. gazeta, ulotki, radio) Internet ma znacznie większy zasięg. Jest obecnie jednym z podstawowych mediów, za pomocą którego Klienci dokonują poszukiwań produktów oraz usług. Naszym celem jest wypracowanie takiej strategii, dzięki której Klient osiągnie zysk na poziomie, który zrekompensuje koszty poniesione na pozycjonowanie. W porównaniu do innych nośników reklamowych wypozycjonowana strona internetowa, stanowi relatywnie najtańsze źródło pozyskiwania klientów. 

Jak uzyskujemy efekty?

Pozycję witryny poprawiamy stosując odpowiednie działania, gdzie wyszczególnić można 3 główne etapy:

  • Analiza – na tym etapie szukamy fraz kluczowych na które witryna będzie pozycjonowana. Celem jest przygotowanie listy fraz, które będą charakteryzować się dużym potencjałem z punktu widzenia ruchu (tzn. są często wyszukiwane), a jednocześnie będą powiązane z tematyką danej witryny. Na podstawie analizy wybierana jest określona liczba fraz, na których skupione zostaną kolejne działania pozycjonerskie.
  • Optymalizacja – na tym etapie następuje przebudowanie witryny pod kątem nieprawidłowości, które mogą utrudniać osiągnięcie poprawy widoczności witryny w wyszukiwarce (Google). W porozumieniu z klientem wdrażane są również zmiany w treści wynikające z wyboru fraz kluczowych dokonanych w poprzednim punkcie.
  • Link building – w tym etapie skupiamy się na pozyskiwaniu linków, które są jednym z głównych wyznaczników świadczących o popularności witryny w Internecie. Należy jednak zauważyć, że muszą być to odnośniki, które będą umieszczone na stronach innych, powiązanych tematycznie witryn, które cieszą się duża popularnością. Etap ten jest ciągłym procesem, który wymaga dynamicznego dopasowania strategii do aktualnej sytuacji. Zaprzestanie pozyskiwania linków, spowoduje, że witryna zostanie “wyprzedzona” przez konkurencję.