Pozycjonowanie

Z nami to proste

Czym jest pozycjonowanie stron?

Pozycjonowania to wszelkie działania mające na celu poprawę widoczności witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania. Celem pozycjonowania jest oczywiście pojawienie się witryny w na wysokim miejscu w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google. Najbardziej pożądanym zakresem miejscem jest pierwsza strona wyników wyszukiwania – TOP10. Jednk im wyższe miejsce – tym wyższa liczba użytkowników, którzy zdecydują się kliknąć w jej wizytówkę.

 

 

Jaki jest czas oczekiwania na efekty?

W zależności od trudności fraz, intensywności prowadzonych działań oraz optymalizacji treści witryny – pierwsze efekty mogą być widoczne po kilkunastu dniach. Najczęściej jednak konieczne jest co najmniej kilka tygodni.
Warto zaznaczyć, że nie ma możliwości zagwarantowania czasu kiedy będą widoczne rezultaty pozycjownoania. Przyczyna jest prosta – nikt nie kontroluje działań wyszukiwarek internetowych i nie może przewidzieć jak będą się zmieniać. W związku z tym nie ma pewności jakie będą wyniki prowadzonych działań. Do firm które obiecują gwarantowany efekt po krótkim czasie należy podchodzić z ostrożnością, ponieważ w większości przypadków może być to próba oszustwa, a efekty działań przyniosą jedynie szkody.
Jak wygląda samo pozycjonowanie?

Sam proces pozycjonowania to szereg działań prowadzony z uwzględnieniem zasad wyznaczonych przez najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe (Google). Działania te wiążą się kosztami jakie należy ponieść zanim uda się wypozycjonować daną frazę. Konieczna jest też wiedza i doświadczenie – w przeciwnym wypadku można ponieść duże koszta i jednocześnie zaszkodzić witrynie.
Należy wiedzieć, że ważnym co sobie Google ceni to naturalność.

 

Jak przyspieszyć proces pozycjonowania?

Aby przyspieszyć/ułatwić proces pozycjonwania, praktycznie zawsze konieczna jest optymalizacja treści strony – w zależności od wybranych fraz kluczowych.

W ramach pozycjonowania zapewniamy podstawowy zakres optymalizacji tych stron witryny które najlepiej odpowiadają wybranym frazom kluczowym.

W ramach dodatkowych działań możemy przeprowadzić gruntowną ocenę witryny klienta pod kątem jej zgodności z algorytmami wyszukiwarek internetowych. Audyt serwisu pozwala nam poznać błędy i nieprawidłowości, dzięki czemu możemy przygotować raport koniecznych zmian , czyli tych które trzeba wprowadzić, by witryna była postrzegana za bardziej wartościową i tym samym pojawiała się na lepszych miejscach. Pozwala to na rozpoczęcie tzw. samoczynnego procesu pozycjonowania serwisu, który już od tego momentu zaczyna wzrastać w rankingach wyszukiwarek.

Na jakie frazy warto się pozycjonować?

Przede wszystkim na frazy, które są powiązane tematycznie ze stroną. W witrynie musi istnieć treść, którą można powiązać z szukanym zapytaniem. Jeżeli dana fraza nie ma takiego powiązania – działania pozycjonerskie będą bezskuteczne lub słabo widoczne.
Druga sprawa to zwrot z inwestycji jaką jest pozycjonowanie. W przypadku firmy zajmującej się rachunkowością taką frazą będzie: „biuro rachunkowe” + nazwa miasta w którym działa – ponieważ istnieje duże prawdopodobieństwo, że osoba szukająca takiej frazy zakupi usługę dzięki informacjom uzyskanych w witrynie. Natomiast w przypadku innych fraz np. „praca w biurze rachunkowym” pomimo powiązania tematycznego ich pozycjonowanie nie jest opłacalne, ponieważ cel poszukiwań jest całkowicie inny.
Trzeci aspekt to popularność danej frazy oraz istniejąca konkurencja. W przypadku bardzo popularnych fraz np „biuro rachunkowe” – która ma zasięg krajowy – konkurencja jest bardzo duża. W związku z tym koszta wypozycjonowia takiej frazy są duże ponieważ aby uzyskać efekt, konieczne jest dużą ilość pracy (co najmniej taka jak u konkurentów) oraz czas. W przypadku bardzo popularnych fraz w koszt pozycjonowania w ciągu roku może wynieść nawet dziesiątki tysięcy zł. W związku z tym wybierając frazy do pozycjonowania należy brać pod uwagę te dla których istnieje realna szansa konkurowania z innymi podmiotami, a koszt pozycjonowania nie przekroczy potencjalnych zysków.

 

 

Sprawdź naszą ofertę pakietów pozycjonowania Twojej strony www.

Cennik pozycjonowania

Sprawdź naszą bogatą ofertę audytów SEO dla Twojej strony www.

Cennik optymalizacji SEO

Dlaczego warto wybrać nasze usługi?

Mając odpowiednią wiedzę, możemy maksymalizować efekty jakie możliwe są do uzyskania w danym przypadku. Posiadamy doświadczenie i możemy i możemy zagwarantować, że nasze działania mają jedynie pozytywny wpływ na widoczność witryny. Nie stosujemy żadnych technik, które mogą wiązać się z ukaraniem witryny.  Znamy wiele przypadków firm, którze powierzyły swoje działania osobom, obiecującym szybki efekt niskim kosztem. Najczęstszym rezultatem takich działań, są natomiast kary nakładane przez wyszukiwarki i spadek liczby odwiedzających witrynę. Jeśli ktoś próbuje w sposób jawny dopuszczać się działań zabronionych (np. manipulacja słowami kluczowymi), to doprowadzi do momentu, gdy wyszukiwarka uzna, że witryna nie powinna być widoczna w wynikach wyszukiwania lub będzie na pozycji daleko poza TOP10. Możliwe jest również cofnięcie takich kar jednak wymaga to czasu oraz pracy.

Zamów bezpłatną wycenę dla Twojej witryny

 Proszę o propozycję optymalnych słów kluczowych dla mojej strony Proszę o wycenę usługi dla poniższych słów kluczowych

Osoba kontaktowa (wymagane)

Adres email (wymagane)

Telefon

Nazwa firmy

Dodatkowe Uwagi